Utsidan räknas, insidan avgör!

Brynäs vs Leksand :)

Publicerad 2013-08-08 20:44:46 i

Nu har jag kommit hem efter att ha tränat i detta skit väder. Jag har hunnit duscha och jag har hunnit ätit. Idag har brynäs en tränings match mot leksand som jag skrev tidigare :) Jag började att kolla på 2:a perioden men när den var slut så var jag inte så sugen längre. Det är tidigt på säsongen och dom är lite "ringrostiga" så det var inte jättebra fart på dom som det är när dom är mitt inne i en säsong ;) Säsongen börjar ju faktiskt inte förrän i mitten av september. Jag är så himla taggad till SHL premiären :)
 
Imorgon ska jag i alla fall åka till Lingbo och åka på en minnesstund (som är på lördag) eftersom min mammas kusin-barn har gått bort, jag har gjort ett inlägg om det förrut jag tror det var i början av mitt bloggande här :) Det kommer bli väldigt sorgligt eftersom hon precis fyllt 1 år. Det kommer ungefär 100 personer till kyrkan och urnsättningen samt att vi sedan ska fika på Lingbo hembyggdsgård. Jag ber till väder gudarna att det ska bli fint väder jag har sett i tidningar och på texttv att det ska REGNA det vill vi inte ha den dagen då vi ska minnas Alice. 
 
Nu ska jag kolla på sommar med Ernst istället för hockey, mycket mer lockande att se inredning ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela