Utsidan räknas, insidan avgör!

Buss!

Publicerad 2013-08-23 14:13:16 i

Sitter på bussen hem från en dag som har varit en tema dag! Den har varit både intressant och rolig, man har fått mycket tips när det gäller cv och personligt brev! Nu skriver jag från telefonen och det blir inte riktigt lika bra så ni ska få lite mer utförligt vad vi gjorde idag!

Igår fixade jag ju lite tidsinställda till idag! Jag tycker det funkade super bra med dom, dom kom ut den tid det skulle och så. De resulterar att jag inte behövt tänka lika mycket på bloggen under dagen vilket jag gjort förut när jag bloggade från telefonen. För man har en viss press på sig att man måste lägga ut ett visst antal inlägg om dagen för att ni som läser min blogg ska bli "nöjda" visserligen har jag inte så stor blogg med 0 kommentarer och så men det blir nog bättre om ett tag :)

Jag hade inte tänkt att det skulle bli sånt långt inlägg men det blev det visst :) Ni får bilder när jag kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela