Utsidan räknas, insidan avgör!

Den 15 augusti 2013.

Publicerad 2013-08-15 12:15:53 i

Idag tog jag lite extra sovmorgon! Jag som till 10:30 och sedan låg jag kvar och drog mig ett tag för jag tänkte att det inte var nå toppen väder. Men nu här jag tagit mig en frukost i solen, underbart! Igår spelade jag match som jag inte gjort på 2 månader det gick ganska bra faktiskt jag kände ingenting som första 20 ministrarna men sedan så började jag känna och då var det dags att kliva av! Sedan blev den tjejen som bytte med mig skadad så då fick jag hoppa in igen (vi hade dåligt med folk) och spela v.back men jag kunde inte riktigt spela som förr så jag blev forward istället och där skulle jag bara gå runt och "vila". Jag är glad att vi i alla fall vann med så några på bänken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela