Utsidan räknas, insidan avgör!

Förlåt, IGEN.

Publicerad 2013-08-08 00:00:25 i

Har verkligen inte orkat blogga idag. Jag var as trött på morgonen efter att varit i Stockholm en hel dag igår... Nu är jag i alla fall hemma efter att ha spelat en semifinal i flickor 16 DM. Det gick inte så jättebra eller vi spelade bra men GIF fick in ett jävla skit mål som vi borde ha tagit... Resten av kvällen blir det att kolla på iPaden, programmet jag kollar på hela tiden som jag tycker är väldigt kul är BIG BROTHER. Det finns många blåsta personer där, och jag kollar på förra årets program då tillexempel Annica, Marcelo och Hanna W var med :)

Sedan har ett nytt avsnitt av PLL (pretty little liars) kommit ut! Jag älskar den serien dock tycker jag att den här säsongen är ganska kass dom andra har varit sååå mycket bättre men det kan ju inte vara så många avsnitt kvar på denna säsong, hoppas inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela