Utsidan räknas, insidan avgör!

Första dagen :)

Publicerad 2013-08-21 11:06:00 i

Ja då är första dagen i gymnasiet avklarat! Gud så skönt. Jag måste erkänna att jag trodde det skulle vara mycket värre än vad det var ;) Först trodde jag att det skulle vara ett upprop i aulan där alla skulle säga "ja". Visserligen var det ett upprop men det var att man skulle gå till sina mentorer vilket gjorde allt mycket bättre :) klassen jag hamnade med är helt okej, vi är 20 stycken och varav det 3 killar :)

Vi fick även våra scheman idag. Jag gillar mitt schema det var inte sådär jätte långa dagar som jag trott utan det var till 16:00 nästan varje dag. Den tidigaste tiden vi slutar i veckan är på onsdag klockan 14:50 :)
Schemat börjar inte gälla förrän på måndag så vi har fått ett annat schema torsdag fredag och då blir slut tiden ca14:00 på torsdag och ca15:00 på fredag :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela