Utsidan räknas, insidan avgör!

Fullt upp imorgon

Publicerad 2013-08-19 23:16:00 i

Ja imorgon så har jag inte tid att ligga ute och sola jag har mycket att göra innan skolan börjar på onsdag. Jag måste till och med köpa egna skrivböcker att kunna skriva i ochså även pennor. När jag gick i låg/mellanstadiet och högstadiet så fick man allt sånt och man behövde bara fråga om man bövde en ny skrivbok eller penna/sudd!!
 
Jag tror jag tar bussen dit för att snabbt kunna komma hem.
 
12.30- Plocka/färga ögonbrynen hos Maya ( http://www.mayashudvard.se/ )
 
13.30- Tandläkaren och byta snoddar voch spänna
 
Emallan allt detta ska jag hinna köpa:
* * *Hårborste.
* * *Ny tröja till onsdag. ( eventuellt något smycke )
* * *Nagellack.
* * *?Mat?
 
Så här ser mina ögonbryn ut nu jag har sedan jag gick och gjorde första noppningen noppat min ögonbryn själv, jag kanske inte har följt själva formen till punkt och pricka men jag har försökt och sedan ska jag färga. Jag är så jävla nervös inför när jag ska färga jag vågar typ inte ens fylla i ögonbrynen med lite ögonskugga bara för att mörka dom lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela