Utsidan räknas, insidan avgör!

God morgon !

Publicerad 2013-08-19 09:36:23 i

Nu sitter jag här vid mitt nya skrivbord och har precis lagt ner alla mina nagelgrejeri lådorna och nu sitter jag och kikar på Vakna med NRJ. Jag gillar det programmet jättemycket, men jag undrar skulle inte Titti och Roger ta över NRJ nu efter sommaren ?! Jag tycker Titti coh Roger är bra på att leda radio för när dom tidigare hade Riv morgon zoo. Nu leder  Markolio och Adam Alsing och en tjej som heter Britta programmet.
 
Här är bilder från lådor/hylla i nya skrivbordet:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske jag ska göra lite tidsinställda inlägg?? Det blir väl att sitta vid datorn hela dagen och kolla runt lite :) Men ikvälll är det i alla fall träning 18.00-19.30, på träningen sak vi väl gå igenom lite hur matchen gick igår på Hille. Den matchen var lite antingen förlorar vi och då är vi kvar på samma placering eller så vinner vi och går upp på 1:a plats i tabellen, och gissa vad!! VI LEDER ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela