Utsidan räknas, insidan avgör!

God morgon !

Publicerad 2013-08-28 09:42:01 i

Jag har nu haft svenska, på svenskan skulle vi intervjua med den vi satt med. Jag tyckte det var superkul att intervjua men att själv bli intervjuad var mindre kul, ha ha ha. Nu ska jag ha ett ganska långt pass turism. Jag tog hem mitt arbete igår och gjorde klart det för det finns ingen chans i världen att jag hade kunnat gjort klart det nu på lektion! Plus att jag inte har något internet kvar denna månad :) Men efter turism är det lunch och sedan har jag spanska, på spanskan har vi att vi ska skriva om oss själva, jag är så jäkla nervös för det har ju varit sommarlov och så där ! Min sista lektion för dagen är matte ! Whihoooo skit kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela