Utsidan räknas, insidan avgör!

God natt!

Publicerad 2013-08-10 00:54:52 i

Har faktiskt inte kunnat blogga idag på dagen för att jag har installerat om hela min morbrors dator eftersom den hakade upp sig när man skulle starta den så jag har haft fullt upp hela tiden kan man säga ;)

Imorgon har jag planer hela dagen ! Först så ska vi på minnes stunden för Alice, jag har hört att det ska komma 100 personer vilket är sjuk mycket folk! Det är till och med folk från utlandet, alltså svenska folk som mammas kusin är vän med som tillexempel hörde jag att det skulle komma en tjej från Italien upp hit till lingbo. Helt otroligt! När vi varit inne i kyrkan och haft urnsättning så ska vi ju till hembyggsgården här i lingbo och äta prinsess-tårta eftersom lilla Alice var en prinsessa ! När vi är klar där som jag kan tänka mig att vi inte blir på några timmar ska vi hem och käka köttgryta och potatis och samtidigt gratta kusin Hanna som fyllt 22 år. Hon fyllde 22 år 25 juli men vi hade inte tillfälle att fira henne då eftersom jag hade träning ! Sedan åker mina kusiner till Grekland på söndag morgon så dom måste hem och packa det sista. Men på kvällen när dom har åkt vankas det fisketävling i lingan! Hur kul låter inte det. Jag har inte frågat om jag får vara med och sedan vet jag inte om jag har något spö heller, det visar sig imorgon det. Nä alltså nu måste jag fan sova ska upp tidigt imorgon ! 11:48 ringer det i klockorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela