Utsidan räknas, insidan avgör!

Hemma igen!

Publicerad 2013-08-20 15:40:57 i

Äntligen hemma men bara för ett litet tag. Jag sk anämligen åka upp och hämta min lilla syster på skolan vid 15.45 ungefär. Men oj vad jag har hunnit göra mycket idag på stan! Jag var in på bik bok och köpte mig en ny tröja till imorgon och då så fick man ett par gratis jeans. Jag har inte hunnit prova jeansen men jag tror dom kommer funka, jag fick välja mellan ett par blå och ett par svarta då varlde jag svarta för jag tycker jag inte passar i den sortens blåa jeans för jag har haft ett par sådana förr men har inte använt dom så mycket. Jag har i alla fall handlat lite men en sak som stod högst upp på listan var en hårborste och köpte jag en sådan ? Svar NEJ jag fattar inte varför men det blir ju lätt så när man har huvudet under armen. Ja, ja det får väl bli en annan gång då! Jag kommer lägga upp bilder här senare i eftermiddag/kväll.
 
Det jag köpte idag:
* * *Nagellack.
* * *Mascara.
* * *Tröja (byxa på köpet).
* * *5 st skrivblock.
* * *Almanacka.
 
Nä nu ska jag cykla upp och hämta syrran så jag kan få hjälp med lite bilder;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela