Utsidan räknas, insidan avgör!

Hemma och helt slut!

Publicerad 2013-08-12 21:42:21 i

Nu har jag landat i soffan efter att varit på träning. Jag har hunnit både duscha och ätit och nu har jag inte många krafter kvar känns det som, det var inget mördar pass men det kvar jobbigt för det var träning så man hade puls hela tiden. Men det känns ända skönt att ha gjort ett sådant här pass. Jag kände i knät när den andra (vi spelade två matcher efter varandra) matchen spelades att det gjorde väldigt ont i knät men jag tog det lite lugnt då. På slutet sköljer vi ur kroppen för att få ut det sista ur kroppen. Idag hade vi en 7-mannaplan att träna på så det var inte en fullstor 11-mannaplan som jag gjort ritningen på, ni får tänka som en 7-mannaplan ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela