Utsidan räknas, insidan avgör!

Igår

Publicerad 2013-08-25 12:09:41 i

Igår kväll var verkligen helt otrolig, jag hade verkligen super kul! Det var vårat hur som började med den första drinken och mamma hade tagit fel på tiden när kräftskiven skulle börja, hon tog fel på hela 1 timme! Här är tårtan som vi fick till dessert igår den var verkligen hur fin som helst ;)
 
 
Jag har tittat runt på en ny vinterjacka för den jag har är verkligen inte någon fin jacka alls, den jackan jag tittat på är verkligen super snygg och jag blev kär i den på en gång! Jackan finns i fler färger men jag tycker svart är bäst för att den kan man liksom ha till allt vilket är väldigt bra för då behöver man inte tänka så mycket!!
 
Idag så ska jag sitta i solen hela dagen eller tills klockan 14.55 då Gefle IF spelar mot Helsingborg. Machen startar klockan 15.00 på Cmore Fotboll. Idag ska det blir vints! Dom har inte förlorat på tre matchen i rad (om jag inte missminner mig) :) Men Helsingborg kan bli svåra för dom ligger tvåa i tabellen, men tabellen är ju bara en tabell eller hur?! ;) Senare ikväll så ska jag grilla lite kyckling ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela