Utsidan räknas, insidan avgör!

Ledsen !

Publicerad 2013-08-07 00:08:45 i

Jag är verkligen ledsen för att jag inte har uppdaterat er idag men det är så att jag har varit i Stockholm hela dagen med mamma kusin Elin och Ammis :) ! Vi åkte från Gävle busstation 7:30 och då kom vi fram 9:30. Det var en hel del folk på bussen. Jag har i alla fall handlat på hollister, bik bok och H&M. Sedan köpte jag även ett par coola solglasögon till Ammis ;) Det var lite jobbigt mitt på dagen att gå och vi satt och vila lite och sedan gick vi igen. Vi gick och kollade på Gucci, Louis Vuitton och Ralph Lauren :) jag knäpper kort på allt jag köpte idag imorgon och lägger upp. Jag gillar Stockholm som stad men man får så jävla ont i FÖTTERNA :) så himla nöjd över mina köp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela