Utsidan räknas, insidan avgör!

Min stil :)

Publicerad 2013-08-04 16:00:00 i

Jag älskar kläder och skor men jag kanske inte följer dagens mode till punkt och pricka, så jag kanske är lite annorlunda men jag klär mig så jag triv i det.
 
Jag gillar att gå i jeansskjota för man kan har det både vinter som sommar, jag brukar på vintern använda svart linne under och på sommaren har jag gärna vitt linne vilket jag tycker ser mer fräscht ut eftersom sommar för mig är ljusa färger och gärna lite mönstrade byxor/tröjor.
 
Jag gillar tröjor med volang tyvärr har jag faktiskt ingen sådan tröja skulle gärna vilja ha en men jag vet inte om jag skulle passa i en, sedan hittar jag ingen sådan tröja i butik och jag vet inte som jag orkar skicka tillbaks osv.... den jag gillar mest av dom här sex olika tröjorna är den längst upp till vänster :)
 
 
 
Jag hittar aldrig några shorts som sitter bra på både bra runt låren och vid rumpan. Min letan går vidare men på tisdag ska jag till stockholm och då får jag hoppas att jag hittar något bra :) men jag gillar även shorts med nitar som dom här nedan. Ibland kan jag tycka att det blir lite dyrk för ett par shorts för jag menar 600kr för ett par short är det normalt??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela