Utsidan räknas, insidan avgör!

Mina lärare <3

Publicerad 2013-08-23 15:00:12 i

Jag har nog fått världens gulligaste lärare som mina mentorer. Det jag gillar med mina lärare är att dom har humor och det gillar jag med lärare så dom inte är tysta och lite deppiga alltså allmänt tråkiga :) Idag är det ju fredag och på måndag så börjar alla kurser, det ska bli både roligt och spännande för man vet inte riktigt hur det funkar det där med alla kurser. Jag måste sedan säga att jag har kommit i en bra byggnad. Om jag inte missminner mig så finns det tre skolbyggnader (med klassrum) som tillhör borgarskolan. Jag går i den byggnaden som kallas västertull. Där går bara eleverna som valt sam (samhällsprogrammet) och HT (Hotell och turism). Även fast jag inte har så mycket erfarenhet av kompisar/syskon/släkt som har gått gymnasiet så har jag inte kunnat fråga någon. 
 
Igår gick vi en rundvandring runt skolans område där våra lärare visade oss matsal, idrottssal, utr idrotten vilket ligger vid strömvallen där Gefle IF har sin hemma arena, vi kan tyvärr inte vara på strömvallen utan får vara på kastplan (en liten gräsplan på sidan om).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela