Utsidan räknas, insidan avgör!

Nagelvaruhuset!

Publicerad 2013-08-29 17:06:42 i Naglar,

Här är en lite närmare bilder på mina nagelgrejer jag har fått hem skickade i onsdags :) Jag är super nöjd över allt som kom hem. Som jag skrev förr så är jag super nöjd över leveranstiden :) Vi beställde hem det på måndag kväll,ganska sent och så kom det redan på onsdag! Super lycklig och där kan jag verkligen tänka mig att beställa där igen. Sedan tyckte jag att priserna var bra dom var inte sådär himla mycket utan det var liksom mitt-i-mellan ! :)
 
 
 
All layers uv gel, All in one 15 ml. 69 kr.
 
Färgad uv gel, Barbie 5 ml. 49 kr.
Färgad uv gel, Neon yellow 5 ml. 49 kr.
 
Foliesplitter, crushe jewelry ca 3 g. 16 kr.
 
Folie splitter, corall rose ca 3 g. 16 kr.
 
100st naturella a-tippar. Levereras i tipplåda. 49 kr.
Lila penslar 7-pack. 89 kr.
 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela