Utsidan räknas, insidan avgör!

Nya skor :)

Publicerad 2013-08-30 13:27:01 i

Ibland lönar det sig att käka lunch med mamma:) Eftersom jag idag har hål från 12:00 till 14:35 så passade det superbra att ta med mamma på lunch på stan! Jag åt pasta med fläskfilé och mamma åt kycklingsallad. Sedan kom vi in på att många har börjat använda boots alltså vinterskor typ! Mamma hade sett ett par på fina skor sådana som jag velat ha förra året men då hade jag redan ett par som jag veta använda tills jag inte kunde ha längre! Men nu så tänkte jag vara i tid med ett par ny snygga skor! Det fanns två modeller av dom här skorna men det var en grej som skilde dom åt.
1. Priset
2. Den skinn biten som finns på sidan om skon som går uppifrån och ner!

Den skon jag köpte kostade 499kr och den andra 299kr

Direkt länk till den jag köpte: http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kvinna/Kangor_och_Boots/Kanga/p/282371

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela