Utsidan räknas, insidan avgör!

Panik!

Publicerad 2013-08-20 10:00:00 i

Det är inte många timmar kvar tills jag börjar mitt första år på gymnasiet. Jag är ganska nervös. Det är upprop med alla personer i aulan och jag har ingen aning riktigt vart den ligger men jag tror jag borde se de för att det är ju många personer som börjar på borgarskolan Gävle på onsdag för det är ju inte så att det bara är ett program!! Första dagen tror jag vi inte ens går till lunchoch käkar den på skolan. Jag tänker i alla fall inte äta något för jag har bestämt träff med min kusin som går andra året på inriktning sam (tror jag) på Vasaskolan. Hon ville att jag skulle börja där men det känns som en pluggar skola och jag är absolut inte sådan. Men jag tycker det ska bli kul att börja lära känna nya personer, det är liksom som att börja om från början. Först splittades jag från min mellan/låstadieklass när jag skulle börja på högstadiet i tre år och sedan kommer den här splittringen som jag ska hitta nya vänner och lära känna dom i tre yttligare år, kanske jag hittar någon vän för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela