Utsidan räknas, insidan avgör!

Regn regn...(!)

Publicerad 2013-08-08 16:39:15 i

Jag vädret idag var väl inget att hurra för(!). Idag har jag typ inte gjort något allt det enda jag har gjort är att varit och käkat lunch med morbror och sedan hjälpt honom med sin dator, han hade lite strul med internet och sedan så är jag ganska teknisk av mig så det är så roligt att hjälpa till med sådant :) 
 
Idag har även min underbara väska kommit hem, ja den som jag beställde och la ut bilder på här på bloggen :) Jag är vekligen suuuper nöjd över väskan, man kan ha väskan på två olika sätt alltså att ha en liten inneväska med dragkedja och sedan ta bort den helt och ha den helt öppen. 
 
Ikväll så blir det att träna 18.00-19.30 och sedan hem för att kolla på hockey då Brynäs möter Leksand i en intern match det ska bli kul. Snart börjar SHL (ELISERIEN) jag är så jävla taggad på det, de ska bli så himla kul. Det tråkigaste av allt var ju att Elias åker i väg och han var som den bästa spelaren som man kunde "lita" på som om vi "litade" allt på Jacob Silferberg och lite på Calle Järnkrok. Matchen går idag i Sandviken en bit utanför Gävle och d
en matchen går via webben och helt gratis då måste man passa på för vissa matcher kostar nämligen 69 kronor. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela