Utsidan räknas, insidan avgör!

Rhodos, Ixia och Kreta =)

Publicerad 2013-08-19 12:00:00 i

Jag skulle jättegärna vilja åka till Grekland och Rhodos. Jag gillar att vara utomlands och resa runt och se olika hotell runt om i världen. Som nu har jag varit i Turkiet och nästa gång vill jag besöka ett annat ställe, som tillexempel Grekland =) Jag har varit i Rhodos förr men jag var typ 2-3 år och jag minns typ ingenting. 
 
Några fina hotell:
 
Rhodos:

ATLANTICA AEGEAN PARK FFFF+:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SUN BEACH RESORT FFFF:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kreta:
 

ATLANTICA CALDERA BAY FFFF:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Minimarket
 
 
 
 
 
 

ATLANTICA CRETA PARADISE FFFF+

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela