Utsidan räknas, insidan avgör!

Sen dag!

Publicerad 2013-08-27 16:00:00 i

Jag har fortfarande inte slutat än, jag sluat om ungefär 40 minuter vilket jag tycker ska bli skönt. Vi går ju länge idag för att vi började inte förrän klockan 12:05 vilket jag tyckte var rätt skönt :) Nu när jag har trampat hem så blir det nog att inte göra någonting för tisdag och fredag är dom två dagarna då jag inte gör någonting jag har ingen fotboll har har ingeting att göra vilket jag tycker är väldigt skönt för ibland måste man faktiskt ta de lugnt ;) Uppdaterar mer sedan när jag kommer hem vad som hänt under dagen, det vill säga några läxor med mera hahaha :D
 
 
 
Ursäkta för bilderna men jag tyckte dom var så himla söta, men ibland känner jag såhär!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela