Utsidan räknas, insidan avgör!

Skolan

Publicerad 2013-08-22 15:59:13 i

Jag vet att skolan kommer om några veckor verkligen vara igång då kanske man inte har tid med blogggen. Jag kommer att ha den igång men såklart så ska jag försöka att blogga. Men just nu så händer inte sådär jättemycket det riktiga schemat startar inte förrän på måndag (26/8) jag tycker det ska bli skönt, det är liksom att starta på riktigt för nu vet man inte vad som ska ske på dagarna utan de man har fått på ett ungefär.
 
 
Ikväll står träning på schemat och det är sista träningen innan helgen och jag tror/hoppas verkligen att jag blir uttagen till div 1 matchen på lördag. Annars blir man ju uttagen till div 3 matchen som är på måndag. Min tränare har även inviduella samtal under någon vecka nu så han tar ut en under en träning och sedan får man prata med han, (i vintras fick vi göra en utvärdering vad vi hade för mål för vår/höst säsongen.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela