Utsidan räknas, insidan avgör!

Slutfört uppdrag!

Publicerad 2013-08-22 15:25:00 i

Idag fick vi sluta lite tidigare än vad det var tänkt, egentligen skulle vi sluta vid klockan 14 men istället fick vi sluta 13.10 då när vi slutat gick jag ner på stan för att köpa ett busskort. Men för att fördriva tiden en stund innan bussen skulle gå så då gick jag in på vila, dom hade en jättefin topp som var volang formad nertill det fanns en röd och en blå. Jag la undan den för jag var inte säker på vilken jag vela ha så jag måste fundera så att ingen av färgerna blir slut ;)
Den ser inte riktigt ut så här, men nästan för den jag har kollat på har lite mer armar (kortärmad). Den har en silverdargkedja i ryggen och finns i färgerna mörkblå och röd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela