Utsidan räknas, insidan avgör!

Stockholm 6/8-13

Publicerad 2013-08-11 21:29:25 i

I tisdags var jag i Stockholm med mamma, syster och Elin som jag säkert skrivit tidigare. Men jag blev faktiskt lite besviken på en affär och det var DM retro ( http://dmretro.se/ ) jag hade föreställt mig en liten större butik. Butiken var inte större än mitt kök som vi har här hemma. Kläderna var inte heller så speciellt kul att titta på därför att många av kläderna var slängda på golvet och han som äger butiken och samtidigt jobbar där han såg inte ut att vara så munter han satt endast vid datorn. Det fanns bara två provrum, men jag tror att om några åker när dom blivit lite större så tror jag dom kan ha ett större sortiment ute i butiken och inte bara nått enstaka plagg som det inte finns tillräckligt med storlekar på i butik samt lager. När jag frågade två tjejer på ett café som hette "Vetekatten" och det fanns nästan ingen som visste vart Dm retro låg.
 
Här är bilder på kläder som jag tycker är fina men ej såg i butik:
 
Hanna dress 399kr
Miranda dress 399kr

Chloe Silver Bracelet 79kr

 Daniel Wellington- Southamton Rose (finns i killmodell och även en med blå istället för rosa) 995kr

F*ck sweater 359kr

 Cool cat t-hirt 249kr
Bullet shorts 449kr (ord 500kr)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela