Utsidan räknas, insidan avgör!

T G I F !

Publicerad 2013-08-30 16:54:52 i

Herregud jag trodde det seriöst inte skulle vara så skönt med fredag som det verkligen är! Min fredag i skolan slutade på bästa sätt. Som jag har skivit tidigare så hade jag håltimme från 12.00 till 14.35 men när vi satt där och klockan var vid 14.00 tiden kom våran lärare och sa att hon måste ställa in lektionen på grund av att hennes killes pappa blev dålig och fick åka upp på sjukhuset och då kan man ju förstå att han vill att hon ska vara där hos henne, det kan ju vara något jätte allvarligt! Så jag drog direkt till busshållplatsen och väntade på bussen :) När jag kom hem tog jag det lugnt en stund innan pappa kom efter att han varit och hämtat syrran. När han kom var det bara att packa bilen och innan det släppa av mamma på stan för hon skulle ut på en AW med sina arbetskamrater :) Nu kollar jag på OC och sedan ska jag kollar på grey´s Anatomy. Jag kan verkligen rekomendera den serien hur bra som helst man ska abslout kolla på den från början från avsnitt 1 säsong 1 :) 
 
 
Just nu sitter jag och kollar på OC, jag är typ serie tokig. Jag kollar på alla möjliga olika serier som går på tv:en och även på datorn som tillexempel Pretty Little Liars (PLL)
 
Ett tips till er som gillar tv serier! Den här är verkligen super bra! Jag kollade igenom alla avsnitten denna sommar och nu kommer det nya avsnitt varje onsdag om jag inte missminner mig :) OBS jag tror inte det kommer ut några fler avsnitt förrän september eller oktober. Här kan ni kolla på PLL helt GRATIS: http://www.swefilmer.com/search.php?keywords=Pretty+Little+Liars+&btn=S%C3%B6k 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela