Utsidan räknas, insidan avgör!

Underbar dag!

Publicerad 2013-08-24 15:46:48 i

Dagen har börjat på ett stålande sett, klockan 12 drog jag ner till Hagaströms IP (våran idrottsanläggning) där både "mitt" och syrrans lag hade match! Det är så dumt men våra matcher går samtidigt hela tiden! Våran match gick något bättre än vad deras match gick vi vann med 2-0 medans dom förlora med 3-2. För "mitt" lag så var det en ganska mål snål match, vi mötte stömsbro där vi brukar vara ganska bra framåt och göra en hel del mål. Idag tyckte jag att vi spelade en del på mitten visst var vi bra och hade en hel del chansersom vi hade kunnat satt. Men vi ska vara glada att vi satte 2 mål :) Vi har gått så himla mycket framåt med hjälp av så himla kunniga/duktiga tränare dom här 2/3 åren så det är helt enormt. 
 
Ikväll har våran länga kräft skiva vilket ska bli skit kul. Min familj ska dock inte äta kräftor utan vi ska äta räkor :) den här skräftskivan brukar vi ha varje år och det är verkligen super kul och att sitta och prata/äta tillsamans vilket man inte gör ofta eftersom man ibland har fullt upp med fotboll/skola och andra saker som kanske är viktigare än att prata med grannarna :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela