Utsidan räknas, insidan avgör!

Vad händer idag?

Publicerad 2013-08-12 13:01:22 i

Vad händer idag? Ja det undrar jag också! Jag har absolut ingen aning vad jag ska göra idag men det känns som om det är en "titta-på-film/tv-dag" vilket jag tycker är väldigt skönt. Jag har ingen press på mig att behöva göra mig i ordning och inte behöva gå upp tidigt jag kan helt enkelt vara den jag är. Jag kommer vara parkerad i soffan hela dagen till resten av familjen kommer hem ! Nu har det börjat regna också så det är en perfekt dag att vila. 
 
Ikväll blir det träning, jag går bara och väntar på att jag ska få en tid att operera mig på så jag kanske kan bli bättre i mitt knä som jag har haft problem med i flera år. Men jag kan ju inte skita träningen nör jag kan spela till viss del! Visst kan jag inte köra fullt ut men jag kan göra lite i alla fall!
 
Jag sitter nu och tittar på "Tabatha's salon takeover" jagälskar det programmet och det var flera månader sedan jag kollade på det sist, men jag gillar det eftersom jag är intresserad av just sådana grejer han gör. Att hon bara går in med en jävla grisig attityd och sedan dom som jobbar på stället är som små slavar som bara gör vad hon säger. Det är ju lite kul! Sedan när dom öppnar salongen igen när dom har gjort om den helt så funkar den jättebra och dom blir mer professionella!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela