Utsidan räknas, insidan avgör!

Äntligen lov!

Publicerad 2013-12-20 16:49:00 i

Herre vad skönt med lov nu. Det ska verkligen bli skönt att kunna sova ut och bara vila upp sig tills nästa temin. Jag måste säga att första terminen av 1:an på gymnaiet har gått så jäkla fort. Jag tror det kan bero på att jag har skaffat mig helt underbara vänner och jag kan verkligen lita på dom. Vi har jättemycket gemensamt. Min klass består av mest tjejer och 3 killar till en början var vi 4 killar men efter att en valt att byta linje vill Vasa och gå sam-inriktningen där så blev det en mindre. Sedan försvann de ytterligare en kille som nu går restaurang-inriktningen. Vissa kände att det inte var rätr för en efterman har gått ett tag och då måste man få göra ett omval. 
 
Mina lärare är helt underbara, det är inte så svårt att glömma deras namn för alla (4 st) heter nämligen LINDA med sin första bokstav i efternamnet. Dom är verkligen hur gulliga som helst. 
 
 
Under detta lov ska jag bli en bättre bloggare och jag ska försöka slänga in ett blogginlägg om dagen i alla fall. Och om det inte blir av så bedömer jag mig som en dålig bloggare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela