Utsidan räknas, insidan avgör!

Dagen!

Publicerad 2013-12-07 19:06:38 i

Idag har det hänt mycket grejer. Först åkte vi och åkte skridskor i B-hallen (bästa hallen efter A-hallen/lekerolen). Dom hade friåkning från klockan 8.00-10.50. Det var första gången min syster åkte och jag tyckte att hon klarade det jättebra. Det brukar ju vara lite skakigt i början men det syntes inte alls. Själv var det ju 2:a gången jag åkte och ärligt talat så skulle jag jättegärna vilja spela ishockey. Det hade ju varit as coolt, men det är mycket träning och så men jag tror jag skulle palla med det :)
 
Vi var även till länsmuséet, där hade dom en pepparkaks utställning. Jag hade trott att dom haft flera hus men det hade dom inte. Det blev faktiskt en liten besvikelse.
 
Detta hus tog 3 veckor att grädda i ugnen och 5 dagar att bygga!
Utställning på länsmuséet.
Här är den första läkerolasken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela