Utsidan räknas, insidan avgör!

Dan före dan!

Publicerad 2013-12-23 22:45:22 i Allmänt,

Okej jag är som ett litet barn på julafton och jag kommer förmodligen inte kunna sova på hela natten. Jag hoppas på att jag får lite speciella saker. Eftersom jag känner att jag har det mesta så önskar jag mig typ bara nagelsaker eftersom jag har några nagelkunder på G :)
 
My wish list:
 
 
Sedan önskar jag mig också en vätska som behövs till detta
 
 
Mitt i allt detta så säger min syrra att hon mår lite illa och har lite ont i magen. Men hon är uppe och studsar och verkar inte vara så berörd att det men man vet aldrig det kan ju komma något i natt. Det är ju ändå MAGSJUKETIDER. Nu har jag slå upp magsjuka på 1177´s hemsida. Jag har (peppar peppar) inte haft det på flera år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela