Utsidan räknas, insidan avgör!

Fotboll

Publicerad 2013-12-26 23:49:23 i Allmänt,

ÄNTLIGEN lite träning och få bort lite julmat, det ska bli sjukt skönt att röra på sig lite. Ska säga att det inte blivit sådär jättemycket rörelse nu när vi har lite ledigt det måste bli lite ändring på. Helt ärligt har jag nästan inte tagit mig utanför dörren men det blir lite mer av den varan imorgon då jag ska har träning 11-13. Sedan hem och duscha och dra till återvinningen senare på kvällen blir det nog att hämta min älsta kusin från jobbet för hon ska köpa en dator om den nu inte är slut. Men hon tänkte eftersom det är lite rea nu så kunde hon passa på. 
 
Jag skulle egentligen ha gjort naglar på en tjejkompis i klassen imorgon men hon avbokade i sista sekund det hade varit lite roligt att få en liten pratstund med henne eftersom det är väldigt socialt när man sitter där och filar och penslar på gelé osv :)
 
Riktigt snygga färger skulle vilja ha allihopa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela