Utsidan räknas, insidan avgör!

Funderar

Publicerad 2013-12-02 09:55:58 i

Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig på jul och nyår. Kan man ha samma kläder på jul och nyår? Eller måste man ha två olika outfits? 

Jag är ingen person som har på sig klänning eller så. Men jag tänkte att jag kanske skulle slå på stort. Hahaha

Jag har sett en snygg kjol på hm. Men när fan ska man ha tid att köpa julklappar då? Jag måste köpa julklappar inte nu till helgen men nästa. 

Om jag ska ha kjol så ska jag förmodligen ha denna:


Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2013-12-02 11:01:28

Klart man kan ha samma kläder på jul som nyår, huvudsaken det är något du trivs i. Går ju alltid att tillföra nya detaljer, för att förnya. Som smycken,skor,skärp,strumpbyxor mm/T

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela