Utsidan räknas, insidan avgör!

Hej på er!

Publicerad 2013-12-19 17:04:18 i

Ja det var ju ett tag sedan nu men det har varit väldigt mycket att göra i skolan nu. Men eftersom jag ÄNTLIGEN får jullov så kan jag vara mer närvarande på bloggen och inte bara ha tidsinställda. Visst måste man ha det ibland för att man vill hålla alla läsare så uppdaterad som möjligt. 
 
Idag i skolan...det har inte hänt sådär jättemycket. Vi har kollat på Sällskapsresan. Den är lika rolig varje gång skrattar alltid åt den bara för ibland tycker jag att dom är lite smått pinsamma. Som tillexempel när alla sitter på planet till Las Palmas, Stig-Helmer frågar Ole (ja, jag stavar rätt han är en norrman) hur han ska be om mer juice. Ole pekar då på en knapp som är ovanför deras huvuden. Stig-Helmer är tveksam men tar sin mugg och och för upp den mot knappen och tror att det ska komma ut juice därifrån. Så jäkla kul, jag vet att det ingår i hans "roll" men va fan så jäkla dum hahaha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela