Utsidan räknas, insidan avgör!

Idrott

Publicerad 2013-12-05 15:53:04 i

Fan. Jag lovade att jag skulle blogga men det blev fan inte av! Men det har inte hänt något jättespeciellt när jag inte har bloggat. Jag hade i alla fall en lite jobbigare träning igår men den överlevde jag också :) 

Idag:
Idag kom snön ! Äntligen! Som vi alla väntat på det här! Det har kommit någon centimeter i alla fall. Det är lite kul inte bara för barnen men man blir piggare på något vis.:) just nu är det lite regn och snö som kommer om varannat men snön ligger kvar än så länge. Det sägs att det ska bli någon typ av snöstorm imorgon (FREDAG
Sista lektionen idag hade vi idrott och det var skridskor. Oh herregud vad roligt det var! 

Hade inte nå mer än såhär att säga för nu! 

Det blir inget bloggande ikväll för jag tog inte med mig datorn hem idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela