Utsidan räknas, insidan avgör!

Jägarna 2

Publicerad 2013-12-22 23:59:44 i Allmänt,

Ojoj vilken film jägarna 2 var, jag har inte sett ettan men enligt far min behövde man inte se den för att se tvåan. I alla fall så började allt jättelugnt men efter en stund började allt trappas upp och allt blev så himla mycket värre. När det var 35 minuter kvar var det sim läskigast. Jag trodde seriöst att jag skulle skita på mig. Medan jag var lite rädd och satt med en kudde framför ögonen satt pappa och skratta åt mig. Han har sett filmen förr men det var ett tag sedan så man kan väl inte komma ihåg allt? 

Vi får se om det blir några mardrömmar inatt, oklart. Men jag kan verkligen rekommendera denna film till er som ej har sett den. Men ett tips är då att kanske se ettan också :)

Sweet dreams 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela