Utsidan räknas, insidan avgör!

Just nu :)

Publicerad 2013-12-25 20:54:51 i Allmänt,

Just nu så händer det inte så jättemycket sitter i soffan och kollar på Så mycket bättre - återträffen. Jag tycker det är så himla bra men jag tyckte inte om det när alla hade sina dagar, jag tyckte det var väldigt, väldigt långtråkigt. Den bästa Så mycket bättre säsongen var när det var Petter, Petra Marklund (September), Lasse Berghagen, Lill-Babs, Thomas Di Leva, Christer Sandelin och Plura Jonsson. 
 
 
Imorgon har vi julafton med våra kusiner, det sker varje år och det är jättemysigt. I år var min uppgift att köpa till två av mina kusiner mamma tog en (mamma visste vad hon skulle köpa till henne).
 
Men en liten tråkig sak... Jag har alltid haft en bra relation och pratat med dom ofta (någon gång varje vecka). Men nu så händer det inte ofta. Och helt ärligt orkar jag inte ta kontakten hela tiden. Jag mår jättedåligt över att ovi nästan inte har någon kontakt idag även fast de har flyttat in till Gävle. Jag hoppas det kan bli förbättring man jag tänker låta dom ta "stafettpinnen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela