Utsidan räknas, insidan avgör!

Klänning från NELLY.

Publicerad 2013-12-02 11:00:00 i

Rebecca Stella har skapt en klänningskollektion hos www.nelly.se enligt min stil så är det inte riktigt min stil. Jag tycker inte riktig om att sticka ut jag gillar liksom att sjunka in i mängden. Men det finns vissa som gillar att skicka ut. 
 
Jag har klickat runt på några sidor och det är många klänningar som har öppna ryggar. Det verkar vara "inne" nu. På vissa klänningar kan det vara fint men jag tyker det inte ska vara helt öppet. Sedan så är det är man ju inte brun på vintern heller så jag vet inte hur snyggt det är att vara super vit och ha en klänning med öppen rygg...
 
 
Jag tycker att den blåa klänningen var finast men den här klännngen är väldigt öppen i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela