Utsidan räknas, insidan avgör!

nelly.com

Publicerad 2013-12-20 16:36:00 i Allmänt,

Jag beställde ju kläder från både nelly och boozt i tisdags. Idag fick jag brev och ett sms att jag kunde hämta ut dom. Jag var jätteglad att jag kunde beställa hem kläder själv, det var första gången. Det där lät mig att låt töntig, jag vet men jag blev i alla fall jätteglad. När jag kom hem och tog ut allt ur plasten så upptäckte jag att knappen på byxorna jag beställt låg löst i påsen och inte på byxan där den borde ha suttit (ja, jag ska ha byxor på mig på JUL och NYÅR). Jag blir bara så jäkla less. Jag som hade sett framemot att få ett par snygga byxor till dom där speciella dagarna som fakiskt är. 
 
Jag har gjort detta misstag och ska ej göra om det. Jag ska aldrig mer köpa byxor online för det är sämre kvalité på dom än vad det är på dom man köper på tillexempel blå, H&M och JC. Men nu har jag lärt mig min läxa, jag känner faktiskt att jag blev lite besviken. Jag får gå ner till en klackbar imorgon och fråga om dom kan laga det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela