Utsidan räknas, insidan avgör!

Lilla-julafton.

Publicerad 2013-12-26 23:33:53 i Allmänt,

Som sagt hade vi lilla-julafton idag hos våra kusiner. Det sker varje annandagjul eftersom dom firar på annat håll på julafton än  hos deras pappa. Det var väldigt roligt jag tror dom inte hade pratat med varann vad dom skulle köpa till mig eller min syster. Jag fick nämligen 10 nagellack och en ögonskuggspalett. Jag säger inte att det är fel men jag behöver ju inte köpa nagellack själv på de närmsta 5 åren i alla fall hahaha :) 
 
Till mina kusiner (3 st) gav jag i alla fall en ljuslyckta, ody scrub och ett present kort på JC. Jag har alltid problem med att köpa julklappar. Det blir nästan som inpulsköp. Och dom här julklapparna kom jag på i sista sekund för dagen före julafton kom jag på att jag inte köpt till dom. Lite dålig planering av mig faktiskt hahaha, men det blev bra ändå.
 
Nagellack tills jag dör hahahaha :) OBS! Bilden är inte någon av nagellacken jag fick. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela