Utsidan räknas, insidan avgör!

Mellandagsrea!

Publicerad 2013-12-28 15:38:13 i Naglar,

Jag vet inte om jag är knäpp eller nått men jag tycker mellandagsrean suger. Jag var till Valbo idag och jag gick runt i lite butiker men jag hittade absolut ingenting. Helt ärligt tyckte jag mellandagsrean var skit. Rean består nästan bara utav kläder som dom inte får sålt...det enda som var plus med att jag var på Valbo idag var att jag köpte en elektriskfil till gelenaglar som jag gör. 

Runt jul letade jag isadoras glitter (för naglarna såklart) men då hade dom inget och jag letade och letade och precis före jul hade jag en nagelkund och då hade isadora ett erbjudande med ett nagellack och det här speciella glittret. 
Det blåa glittret fick jag när jag fyllde av min kusin.

Det nya glittret:




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela