Utsidan räknas, insidan avgör!

Patrik Möter.

Publicerad 2013-12-27 20:01:03 i Allmänt,

Jag tycker att han är rolig men ibland kan jag tycka att han kan bli lite jobbig i och för sig tycker jag göteborgare kan bli lite jobbiga ibland på grund av deras skämt och så vidare :) Det är roligt att se att han tror att han vet allt om alla det är ju lite kul kanske också lite spel för galleriet :)
 
Idag har jag typ suttit i en bil hela dagen jag hade träning 11-13 vilket var en seg start nu efter all julmat och liggandes i soffan. Sedan var mamma och jag till soptippen för att slänga iväg ett skrivbord, vi lånade min morbrors jobbarbuss. Vi fick oss lite lunch hos mormor också, jag har träffat henne varje dag från julafton. Jag älskar att vara med henne för det är så himla mysigt <3
 
                                             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela