Utsidan räknas, insidan avgör!

Torr?

Publicerad 2013-12-10 20:00:00 i

Nu under vintermånaderna blir jag oftast mycket torr i ansiktet och då är det viktigt att smörja in sig. Just nu ser min hud ut som ett sandpapper och det känns som om jag har en massa småfinnar i hela ansiktet (vilket jag inte har utan är bara torr) Egentligen är det ganska simpelt. Jag använder bara två olika smörjor vilket funkar alldelses ypperligt för mig. 
 
Jag använder:
Den här salvan är ganska allt i allo salva. Man kan använda den till både hundar, katter och människor. Som ni hör på namnet så heter den ju TASS SALVA och använder det till tassar. Själv använder jag den till ansikte och läppar.
 
Nivea Body Milk, världens bästa uppfinning enligt mig. Den luktar sjukt gott och även den är en fet smörja. Jag brukar använda denna som en after sun och en hud lotion det står att den är för VERY DRY SKINN  och det är bara att hålla med där. Den är verkligen något man måste ha i badrumsskåpet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela