Utsidan räknas, insidan avgör!

God natt :)

Publicerad 2013-07-31 00:09:59 i

Har varit en jättebra kväll ! Har varit med mina två klasskompisar som jag gick i samma klass som när jag gick i högstadiet som typ var för 2 månader sedan ha ha ha. Det var jag som drog igång idén om att käka för en av tjejerna ska flytta till Härnösand och jag vet inte om jag hinner träffa henne innan hon flyttar eftersom fotbollen har dragit igång och man hinner typ inget eftersom vi har ledigt endast 3 dagar i veckan. Så mina veckor består av 4 dagar fotboll och 3 dagar plugg/familj ( plugg när skolan har börjat såklart) :) Ja ja, vi åt på ett nytt ställe för mig som låg nästan vid tågstationen i Gävle. Det var ett mysigt litet ställe men dom hade inte jättemycket mat man kunde välja mellan...

Imorgon åker vi äntligen till Sundsvall och mid nordic cup :)
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela