Utsidan räknas, insidan avgör!

Välkommen till min blogg!

Publicerad 2013-07-27 21:39:00 i

Mitt namn är Amanda och jag är 16 år gammal och ska till hösten börja i första året på hotell och turism. Jag har tidigare haft en blogg här men jag tog bort den efter några år för att jag orkade inte och det hände en del grejer inom min släkt och famlij som gjorde att jag aldrig bloggade och då kände jag att det inte var värt att ha den kvar. I alla fall så bor jag ungefär 6 km från Gävle Centrum/City. På fritiden gillar jag att spela fotboll och vara med min familj. Jag spelar med Hagaströms SK. och jag trivs jätttebra där, bra tränare och bra spelare, underbart helt enkelt ! !
 
Några dagar/veckor framöver har jag lite planerat:
 
31/7-3/8- Har jag cup i Timrå. 
 
6/8- Stockholm med mamma, syster och kusin.
 
10/8- Minnesstund för Alice (som är min mammas kusin barn) ni kan gå och läsa hennes blogg den hon startade när lilla Alice fick besketet SMA typ 1 ( det finns olika typer av sjukdomen 2 mindre farlig 1 farligaste). Här är hennes blogg: http://mybravegirlalice.wordpress.com/ 
 
19/8- Första dagen i nya skolan. 
 
Sedan kommer jag förhoppningsvis i augusti operera mitt knä för en trolig meniskskada. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela