Utsidan räknas, insidan avgör!

Bästa Veven !

Publicerad 2013-11-08 16:32:03 i

Man måste ju bara älska min affärskommunikations lärare. Hon är å otroligt söt! Henne namn är Inge-Gerd, jag började ju senare än vad dom andra eftersom jag hade spanska från början men orkade inte med det eftersom jag knappt kunde något allt! Men när hon pratar vevar hon väldigt mycket med armarna så jag tycker det är jättekul, man har aldrig tråkigt på hennes lektioner man får sig alltid ett gott skratt!
 
Vi fick i alla fall sluta tidigare eller ganska mycket tidigare, vi började klockan 13:10 och då fick vi till bara våra prov och jag gick BRA = VÄLDIGT BRA! Sedan hade vi som en läxa eller uppdrag att göra. Det var att man skulle göra en power point med fem bilder och olika grejer i. På den uppgiften fick jag BRA igen och det var ju lika med VÄLDIGT BRA! Nästa vecka ska vi börja med excel har inte riktigt koll på vad det är men på måndag eftermiddag har jag full koll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela