Utsidan räknas, insidan avgör!

Första träningspasset!

Publicerad 2013-11-04 20:18:03 i

Nu har jag äntligen gjort första tränings passet med laget gjort, det var ju länge sedan jag tränade med dom nu. Jag har ju bara kört på mitt program vilket var såååå tråkigt. Nu är det fullt ös med träningar 3 dagar i veckan. Det ska bli jätteskönt eftersom efter 1 månad till vila med ingen träning alls!
 
Nu ska jag kolla på drömkåken och dom har lovat ett litet "gräl". Tänkte att jag kanske ska lägga upp lite tidsinställda till imorgon !
 
Om jag ska dra dagen lite snabbt kan jag säga att jag har fått ännu ett nytt schema och dom har tagit bort våran sovmorgon på måndagar och lagt dit en engelska lektion, efter engelskan har inte alla men en del har språk och då får dom som inte har språk en håltimme på ca 1 timme eller lite mer! Ibland blir man bara så himla less! Bara för att komvux har fått ett nytt schema! Och då måste vi gå efterdom istället för att dom ska gå efter oss som är yngre och går Hotell och Turism utbildningen nu. Dom kunde gått dom kurserna när dom gick på det här programmet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela