Utsidan räknas, insidan avgör!

Frukosten måste ÄNDRAS!

Publicerad 2013-11-22 12:01:20 i

Jag misstänker att jag äter för dålig frukost för att min mage kurrar hela tiden. Igår var den en marknadchef från Brynäns mitt under hennes "prat" så kurrade min mage så jäkla högt. Som tur var tror jag att det bara var mina bordsgrannar som hörde min mage, det var ändå lite konstigt för jag tyckte att det ekade högt jättehögt :/
 
 
 
Nu står lunch på schemat och jag är så jäkla hungrig och sedan blir det AFFÄRSKOMMUNIKATION. Man längtar verkligen till varje fredag för att det är så pass slappt och chill :) Jag älskar verkligen dom lektionerna för vi har världens mest underbara lärare.Veven. :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela