Utsidan räknas, insidan avgör!

Idol :)

Publicerad 2013-11-22 21:53:36 i

En vanlig fredag är såklart att kolla på IDOL, det är lite av ett favorit program till mig. Så jag sitter fast spikad i soffan varje fredag, från klockan 19:55 sitter jag där och dom där 5 minutrarna känns som 25 år typ :) Mina favoriter i kvällens idol är Kevin (såklart), Jens och Elin. Jag älskar deras röster och jag tycker båda dom är så värda en final. Jag struntar i att Bard gillar Erik Rapp, jag gillarhan inte. Han har inte den typen av röst som jag gillar, han verkar vara en jättegullig kille men det är inte något agg mot hn som person :)
 
Skrev tidigare idag att jag längtade efter att ha min affärkommunikations lärare, men idag om en vikarie. Vi fick tyvärr ett tråkigt besked, hon är sjukskriven på heltid fram till Januari/Februari. Jag tycker det är jättetråkigt för att hon var speciell, i och för sig så är det bara den här terminen ut och denär inte så himla lång tid kvar på. Men jag förstod att det var något konstigt. För i tisdags när vi hade henne så lät och så himla ledsen plus att hon kom sent för hon hade varit på sjukuset. Stackars Veven det måste ha hänt något hemskt:(
Godate läsken jag har druckit, den luktar godis. Och det gillar ju alla eller hur ?! ;)
Älskar ost-krokar :)
Mmmmmmm...Marabou choklad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela