Utsidan räknas, insidan avgör!

Jens är ute!

Publicerad 2013-11-22 23:30:36 i

Det här känner jag är ett litet trist inlägg... Det är nämligen så att Jens Hult åkte ut ur idol (om någon ej tittat) det var så jävla trist. Jag var nästan 100% säker på att det var Elin eller Erik som skulle åka. Men den här gånger hade Jens och Kevin fått minst röster. 

Egentligen vet jag inte om det är dom som har minst röster som står sist kvar eller om det är så att den med högst röster och lägst. Jag tycker det hade varit intressant. Men rent spontant så tror jag att det är dom med minst röster som står kvar. 

Om jag får välja så skulle jag vilja ha Elin och Kevin i final. Jag tycker det kan bli lite av en rysare. Jag menar båda är lika duktiga och som jag skrev i ett tidigare inlägg att jag gillar inte själva stilen på Rapp. Därför ser kag hellre två som jag gillar i final. 

Jag kollade lite på "idol extra" (om det heter så) och jag älskar det programmet dom är mer avslappnade där för dom har liksom släppt allt var nervositet heter. Men i alla fall så intervjuade dom Bard och A.Bagge och enligt dom är dom inne på samma spår som mig. Det är lite kul faktiskt. Jag har ju sagt hela tiden att KEVIN står i final. Och vem vet han kanske gör det är bara en tävling kvar sedan är det final i Globen. Det står ju lite på spel om man säger så...

Det känns som om Kevin och Jens har blivit as bra polare, det är as kul att se. Fotbollsspelare vs en snickare liksom. Coolt. Lite udda. Fränt. Hur mycket mer ska jag beskriva det? ;)

OBS! Var det någon som upptäckte Laila Bagge Whalgrens nagellacksmålning. Det var endast 4 naglar målade (?tumme till ringfingret?) ha ha ha ha ha roligaste!

Oj nej det var ju absolut inte meningen att inlägget skulle bli såhär långt om bara idol, men är man insatt och bar en idol/förebild så kan det lätt bli såhär långt !


Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela