Utsidan räknas, insidan avgör!

Nätmobbning!

Publicerad 2013-11-09 19:56:00 i

Jag läser en del bloggar varje dag och när jag går in och kikar på deras kommentarer och då kan jag se att det är många hat kommentarer. Jag fattar inte hur folk orkar lägga sig i hur man ser ut och hur man ställer sig till olika grejer i livet! Jag kan bli arg på dom personerna som skriver spydiga kommentarer och att dom tror att dom vet så jättemycket. Jag kan förstå att vissa bloggare kan bli så himla arg och ledsen. Jag har aldrig blivit utsatt för något sånt här för jag har inte några kommentarer på min blogg, men jag har hellre inga kommentarer än att ha massa folk som nätmobbar! Jag tror jag skulle bli ledsen och kanske inte skulle blogga mer! Men jag tycker det är starkt att dom som blir så otroligt trakasserade på sin blogg orkar hålla igång ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Instagram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela